Kızlar iyi akşamlar. Bugün detaylı ultrasonumuz vardı. Doktor beyinde ufak bi sıvı birikmesi görüyorum beyin boşluğu 10 mm olması gerekirken 10.79 mm ölçtüm dedi. Bunlar büyük sorun teşkil etmez hastalık demek değil ama takibi yapılması lazım dedi. Başına gelen bilgisi olan var mı ? Bu durumu yaşayıp doğuma kadar kaybolan oldu mu ?