bebek_29 philips aventin cam biberonunu ve emziğini aldım. İlk kızımda bu biberon meme reddi yapmamıştı
Emziğide ilk çok güzel tutmuştu ama sonrasında emziğin varlığını unutup vermeyince heralde dahada tutmadı bir çok marka denedim sonrasında hiçbirini tutmamıştı