[silindi] ben reglimin geçmesini bekleyip o sıra bulunduğumuz ilçedeki devlet hastanesine kan vermiştim acilden. Malum beta 1000 tek gösteriyor devletin acilinde. Yani 11 aralıkta test yaptım pozitif gördüm 15inde regl olmam gerekiyordu olmadım 19 aralıkta kan verdim beta 1000 ustuydu. Ama net şu kadardı diyemiyorum 26 aralıkta keseyi gördük