72i detaylıda mı cıktı sizde yoksa normal muayne zamanında mı görüldü ? Bizim bugun detaylımız vardı. Detaylıdaki doktor görmedi böyle bişey ben görmedim böyle bişey dedi . Ama perinatoloji doktorumuz hala görüyor. Bugunde 1.8 ölçtü bu kez de . Sizde durumlar nasıl ilerliyor.