A145N Kızlar 34.haftadayim bu aralar sürekli iç camasırım ıslanıyor durduk yere bu haftalarda bu durumu yaşayan varmı aranızda
Asya1122 A145N amniyon sıvısı sızıyor olabilir sızıntı şeklinde geliyor olabilir suyu ne durumda bebeğin en son ne zaman kontrole gittiniz
A145N Asya1122 32 de gittim doktor suyu yeterli dedi ama bı haftadır aşırı ıslaklık oluyo iç camasirimda
Ananim A145N bir imkanınız varsa doktora gözükseniz daha iyi olur sanki. Ne olur ne olmaz içinizde rahatlamış olur.
mehtapdnz Dr a daha bugun gittim hamılelikte normal dedi günde 5.6 kere ic camasiri degstiriyorum yesil kokulu degıl se korkulacak bişey yok dedi