Kızlar ilk tokluk şekerim yüksek çıktı sonra takip ettik bir kaç kez tokluk yüksek çıkınca diyet uyguladık. Şimdi son 1 haftadır açlık kan şekerim düşük çıkmaya başladı. Böyle bir durum yaşayan oldumu. Neler söylendi nasıl bir yol izlediniz bilgisi olan yazabilir mi🥺