Lalelal 32 +6 haftada sabah birden suyum geldi çok az kanamalı bir şekilde hemen hastaneye gittik sancım yoktu nst de de çıkmadı açılmada yoktu ama suyun gelmesini durduramadılar bir gün bulunduğumuz ilde hastanede yattım yeni doğan ünitesi uzman doktoru başka ile gitmesi gerektiği için bizi en yakın bir hastaneye sevketti ambulansla başka bir hastaneye sevkim yapıldı oradaki doktor bebeğin hiç suyu kalmadığını hemen alınması gerektiğini söyledi şükür ki bebeğim enfeksiyon kapmamış ciğer geliştirici iğne de yapılmıştı spinal anestezi ile sezeryan oldum oğlum akşam doğdu ilk bulguları iyiydi ama saatler sonra tek başına nefes almakta zorlandığı için solunum cihazına bağlandı burnundan mama verdiler 3 gün sonra solunum cihazından çıktı küvezde 13 gün kaldı İlk günler çok zordu benim için sütüm hemen geldi ama emziremedim sağıp verdim hemşireler besledi Hamd olsun şimdi evimizdeyiz 1810 gr 43 cm doğdu kuzucum şimdi büyümeye çalışıyoruz Allah herkesin evladını bağışlasın acısını göstermesin inşallah 🤲 minik oğlumu beklerken 3 ve 7 yaşındaki kızlarımdan 15 gün uzak kaldım zor günler yaşadım ama hepsi geride kaldı Paylaşmak istedim uzun oldu biraz kusura bakmayın 😌♥️♥️♥️
Fesum Lalelal https://www.annesininmelegi.com/2011/09/13/listecianne/anne-sutu-nasil-artar/bebek-anne-bakim-uyku-beslenme-gelisim-anne-baba-gaz-emzirme-gogus-aglama-sut-annesutu-bebektegaz-sut-pompasi-gogus-pedi/anne-annelik-bebek-bebek-bakim-emzirme-sut-bebekgelisim-yenidogan-bebektegazsorunu-yenidoganaknesi-yenidogansariligi-anneyiz-bebegim-annevebebek-hamile-dogum-adimadimhamilelik.html