Bu aydan çok umutluydum yumurtlama çatlama gördüm herhangi bir problem yok bende eşimin ileri hareketi 32 olması gereken değer 30 . Tek problem bu ama doktor bu değerlerle gebelik oluşur diyor ne yapacağımızı şaşırdık takviyede kullanıyoruz yorulduğumu hissediyorum artık 🥹