miiaa1 2. Ye hamileyim ilk kızımda 2 hafta önden gidiyordu hep korkuttular beni makrozomı bebek iri bebek bilemem kafası büyük bebek gülerek girdiğim odadan hep ağlayarak çıktım. 39+4 de doğdu iri dedikleri bebeğim 3.400 doğdum kafası falanda büyük değlldi..bende sandım ki kafası kocaman bedeni küçük olacak diye hayal ettim kendime zehir ettim hamileliği siz hiç korkmayın onlar her zaman kötüyü söylüyor ve bazen ölçümlerde yanıltıyor. Şuan 3 yaşında ellerinden öper 27 haftalık oldum bu bebeğimde kafası önden gidiyor dedi ooo takmadım bile.😄