38+4 de ikinci doğumum için sancılarım başlamıştı ama hafif ağrılarım vardı doktora gittiğimde 3 cm açıklığım vardı , evim hastaneye yakın olduğu için doktora eve gitmek istediğimi söyledim o da sürekli iletişim halinde olmak şartıyla kabul etti.öğleden sonra ağrılarım artmaya başladı evde bol bol yürüyüş yapıp duş aldım ve akşam bayağı sıklık artınca doktora gittim ve 5 cm olmuştu açıklığım doktorum hemen yatışı yapıp ebeleri yönlendirdi . Ebelerin desteği ve doktorumun doğru yönlendirmesi ile 1 saat içinde suni sancısız kesisiz güzel bi doğum yaptım. Doğru nefes ve doğru hareketlerle güzel bi doğum oldu darısı bekleyen tüm hamişlere 💓