sahra4707 Benimde aynı şekilde aynı haftadayız pazartesi günü kontrolüm var devlet takipliyim doktoruma bi söylicem nst falan çekilsin bakılsın içimiz rahat olur belki ya devlette geç başlanıyormuş sanırım nst ama bilemiyorum en son 30 haftalıkken gitmiştim doktorum bana bir ay sonra görüşürüz dedi çok uzun süre gibi geldi bende sanıyorum ki 32 de falan başlanır herhalde nst ye neden bir ay dedi onu da anlamadım ama kime sorsam 32 den sonra 2 hafta oluyor ve 32 de genelde başlıyormuş nst🙂↕️🙄