Bebeğim 40 günlük emzik tutmuyor. aşırı gazı var 10 dakikada bir uyanıyoruz. doğduğu günden beri böyle gazını da çıkarsam karnınıda doyursam ne yaparsam yapayım gecede gündüzde uykusu 5-10 dakika .bir de 3 yaşında başka oğlum var tek başımayım uzaktayım herkesten çok yoruldum yemek bile yiyemiyorum .hoş gerçi yapamıyorum bile. nasıl bir düzen oluşturabilirim ne yapabilirim hep böyle mi gidecek