Kızlar çok fazla belirti yaşamadım göğüs hassasiyetim belirgindi bulantı ve kusmam sadece kurban bayramında oldu oda kan ve et kokusuna karşılık dün çok şükür kalp atışını duyduk bugün göğüs ağrım birden geçti göğsüm dolgun değil boş gibi sönük gibi bulantımda da yok yaşayan var mı endişelenmem gerekiyor mu ilk gebeliğim kayıpla sonuçlandı bulantı kusmam aşırı fazlaydı buna kıyasla bunda az vardı oda gitti düşük önleyici ilaçta kullanıyorum kanamam lekelenmem yok şuan