edabolukbasi3- Ben de hep aşağıda hissediyordum hareketlerini sanki bir anda çıkacakmış gibi pıtpıt atıyordu bazen 23.hafta kontrolümde doktoruma söylediğimde evet biraz aşağıda hareketlerine dikkat et istirahat et bol bol dedi. Ağır ve uzun süre iş yapmamaya dikkat ediyorum. 26.haftadayım hala yukarı çıkmadı, doğuma ne kaldı zaten artık ne zaman çıkacaksa😄