cilekbebek marka olarak bilmem ama gri olan daha iyi,ben kanz marka tercih ettim park yatakta içerisinde yatağı yok 5bin civarıydı..kvalidemin hediyesi. Bana kalsa renk olarakta grisini beğenmiştim ama bana sormadan kahverengi almış şok oldum sorunca da mobilyalarınla uysun diye dedi,gride uyuyordu halbuki 🥲🙈