6 yaşına girecek oğlum. 6 sene sonra ilk kez korunmadık. Adetime 5 gün felan var erken gebelik testi yaptım negatif. Ne hissettiğimi de bilmiyorum. Eşimle süper evliliğimiz yok inişli çıkışlı. Ama Allah kalbimi biliyor kız bebek çok seviyorum. Oğlum yalnız büyüyor ona da üzülüyorum. İlk kez korunmadık negatif çıktı oda. Silik bile değil bembeyazdı 🤣 hayırlısı diliyorum elbette. Sağlıklı hayırlı uzun ömürlü iyi ki diyeceksek olsun yoksa olmasın diye dua ettim. Demek ki duam kabul oldu