Kucuk_dunyam merhaba evet gittim bu haftaiçi. İlk çocuğumda özel bir muayenehaneye gitmiştim orada dev ekranda ve daha iyi bir cihazla görmüştük. Erol bey ilgiliydi ama ultrason bildiğimiz benim kendi kadın doğum doktorumla aynıydı. O ultrasonla baktı yani ufak bir tv ekranı gibi bişeyde her ay doktoruma gittiğimdeki gibi karşımdaki duvardan gördüm . 4boyutlu da gösterdi evet 4-5fotoğraf verdi. Telefondan baştan sona video çekti eşim tam 32dk sürdü