Masalseyhan Yumurtalama 9. Gün bgun ovulasyon yaptım cift cizgiydi. bugun awox test yaptm cok aşiri silik var gbi sizde bakarmisinjz bi
r_deniz Masalseyhan Benim de testlerim aynı şekil silik çıkıyor bunu 2 gün önce yapmıştım bir kaç gün sonra tekrar yap derim. Ben yarın dijital yapmayı düşünüyorum
Mamiko_2020 Aaa evet her ikisinde de görebiliyorum 🥰Yarın tekrarlayın bence şuan çookkkkk yeni,benim çatlama sonrası 10.gün bundan dahada silikti ve 11.gün net göründü 🥹
Masalseyhan Mamiko_2020 hayirli olsun saglikla gelsin insallah adetm 3 gun sonra tekrarlarim garanti olsun 🤗
Bade2711 @Masalseyhan canım benimde ovilasyon testlerim pikti iki gündür yapıyorum c cizgisinden daha koyuydu t çizgisi sonra bugün bir gazla test yaptım valla silik çıktı hâlâ inanamıyorum ama bakalım 😅