Kızlar tansiyonum hastaneye gittiğim zaman yüksek çıkıyor klinik onaylı tansiyon aletide aldım acaba yanlış mı ölçüyorum diye ama oda normal çıkıyor tansiyonum normal evde hastaneye gittiğimde 14 çıkıyor sizde de oldu mu böyle birşey idrarda verdim protein kaçağı felan yok 24 saatlik idrar biriktiyorum şimdi yarın hastaneye gidicem tansiyonum neden böyle çıkıyor anlamıyorum?