YyyyYasemin mmomyisss  benimkide böyle teyzoşları🥹
mmomyisss Ehjfjsjs keseyi gördükten sonra henüz randevu günüm gelmedi kuzum doğru 🙃 Burada kesenin şekline göre falan tahminde bulunanları çok okuyorum da öyle eğlencesine attım 😍
HavvaM0806_ Keseye göre cinsiyet tahmini doğru değilmiş geçen kesfette bir doktor söylüyordu sağlıklı olsun da kız erkek hiç farketmez senin ne hissettigin önemli sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah
mmomyisss HavvaM0806_ Öyle tabiki canım ilk gebeliğim Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin cinsiyeti hiç fark etmez🤲🏻 İnsan ilk olunca ayrı bi heyecanlı oluyo sanki 🥰
Subal Kızlar doktora hemen gittiniz mi bende yeni öğrendim Hamileliğimi 4+6 bugün ne zaman gitmeliyiz doktora?
mmomyisss Subal doktora gitmeden önce beta artışını takip ettim gecikmemin 11. gününde gittim canım dayanırım dersen biraz sabredip hem kese hem kalp atışı için gidebilirsin 6. hafta itibari ile 😅
AsenaDs Subal Bence en kısa sürede gidin doktorunuzla tanışın belki başka doktora gitme ihtiyacı duyarsınız ne olur olmaz ben 5. haftada öğrendim hemen gittim :)