Kizlar selam 28+3 olduk çalışıyorum otururarak çalıştığım.halde son 2 haftadır ayak bileklerinde aşırı şişme var bir sokak bile yürümek istemiyorum moralim çok bozuk protein kaçağı var mı diye 2 kez baktırdik çıkmadı şükür bol su içiyorum tuzlu yemiyorum tuz atmam normaldede yemeklere felan ama napcam bilmiyorum rapora daha var ayakları dikince uyuyunca geçiyor sabah 2 saat içinde şişiyor benim gibi olan var mı neler yapıyorsunuz