Öncelikle herkese sağlıklı gebelik ve doğumlar diliyorum arkadaşlarım 🙏🏻
Bayramın son günü Pazartesi akşamı saat 22.00 gibi hafif bir regl sancısı hissetmeye başladım, sürekli devam etti. 1,5 saat kadar sonra lavaboya gittiğimde nişanımın geldiğini gördüm akıntı şeklinde kırmızı kahve arası bi renkteydi. Zaten ondan sonra regl sancısının üstüne kasıklarıma vuran çok farklı bir kramp girmeye başladı ama düzensizdi bi 20 dkda geliyodu bi 5 dkda geliyodu sonra tekrar 15 dk oluyodu. 3 saate yakın takip ettikten sonra hastaneye gidiyim bi dedim 😂 Nst’de sancım vardı düzensiz, 3 cm açılmam vardı. Doktorum ‘Evet doğum başlıyor belli ama burada beklerken strese girersin süreç daha da uzar, evinde karşıla sancılarını suyun gelirse hemen gel, dayanamayacak gibi olduğunda gel’ dedi . Gece 03.00 gibi eve geri geldim biraz uyudum biraz evde gezindim ağrıdan, çömelme kalkma hareketleri yaptım duşa girdim belime sıcak su tuttum. Sabah 7′ye doğru artık dayanamıyorum gidelim dedim Salı günü 07.30da hastaneye yatışım yapıldı. 5 cm açılmam ve düzenli sancılarım vardı. Plates topu verdiler onun üstünde orurmak gerçekten rahatlattı, sancı geldikçe plates topunda zıplayarak karşıladım. Saat 10 gibi inanılmaz bir ıkınma hissi geldi tutamıyorum kendimi ıkınıcam dedim, ebem de çok iyi çok tatlıydı sağolsun. Ellerimden tuttu, tamam çöm ıkın doğumhane burası hiçbir şey olmaz dedi. Çömdüm ıkındım, rahatladıktan sonra açıklık muayenesi yapalım dedi çünkü ıkınma hissi doğum anı geliyomuş. Bi baktı 9 cm, hemen doktoruma haber verdi. Saat 10.08′de doktor doğumhaneye girdi, 10.19′da kızımı kucağıma aldım kızlar. 4 ıkınmada çıktı 😂 Hiç kesiğim olmadı çok şükür kendi sancım, açılmamla kısa sürede doğum yaptım. Şuan düşündükçe ulan nasıl doğurdum ben bunu diyorum, inanın ne o sancıyı ne acıları hatırlıyorum. Doğduktan sonra bebeğinizin yüzünü görünce her şeyi unutuyosunuz, muhteşem bi an. Sırf bunun için bile o acılara değer ama hala nasıl doğurdum aklım almıyo 😂😂
Rabbim herkese kendi ve bebeği için en sağlıklı olan şekilde, kolay hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏻❤️❤️