Rabiss006 Aysenurkeser çok erken gitmişsiniz gibi sanki . Ben hamile olduğumu farketmemistim farkedip gittipimde 5+4 du kalp atışıda gozukuyordu cok minikti ama
Mucizem2131 Aysenurkeser bu arada 5+5 te benim kesen çok küçüktü 6. haftanın içinde gidin bebiş gorunecektir insaAllah
Mucizem2131 Aysenurkeser öyle değil . üstte kalsın yazınca sorunuz gönderiniz alta düşmüyor herkes görebilir ne kadar kişi yazarsa o kadar cevaplama oluyo
Aysenurkeser Birbebisannesi 7. Haftaya kadar beklemeli miyim Salı günü tekrardan gitmeyi düşünüyordum erken mi olur
Birbebisannesi Aysenurkeser bence geç gidin. Ben iki kez gittim ilkinde gözükmedi. Daha garanti olsun diye geç gittim . Erken gitmeye hiç gerek yok
Aysenurkeser Rabiss006 evet beta 14 tü fark ettiğimde benim çok erken fark ettim oda stres yapıyor valla geç öğrenmek daha iyi gibi
Rabiss006 Aysenurkeser bence biraz bekleyin 5 haftalıgı gecince en azından tekrar gidin bu surectede kafanızı dağıtacak seyler yapın boyle kötü kötü yorumları asla okumayın daha erken hem annesii bosuna stres olup onuda üzmeyin