elz123 benimde eşin bitişi tam doğum kanalındaydı , 3 hafta önce gittiğimde söylemişti , dün gittim kontrole yukarı çıkmış biraz iyi dedi , çıkmayanlar da olabiliyormuş ama çoğu çıkıyormuş kendini üzme 🙏🏻 dikkat et 🌸 inşallah sağlıkla kucaklayalım bebeklerimizi 🌸