Merhaba anneler 35+4 üz karnım çok sert bebeğim 34 haftadan beri kanalda karındaki sertlik doğum sancısı mı oluyor iki gün önce nst de tek seferlik 100 ü görmüştü sancım doktorum baskı var yat 36 haftayı görelim en azından dedi karnımda sert olunca bi panikledim bu doğum belirtisi mi acaba yoksa bebek büyüdüğü için mi böyle sert bu haftada olup karnı sert olan var mı