Bebeğim çok hareketli bazen öyle bi vuruyor ki vajinamda hissediyorum bir kaç saattir de o bölgemde baskı var iğne batırsam patlayıp rahatlicakkmışım gibi inşallah anlatabilmişimdir artık hastaneye gitmekten çok yoruldum panik yapmak istemiyorum ama insan korkuyor işte sabah 9 da muayenem vardı sabahtan akşama doğum başlar mı acaba 🫢