Hep kaşlarımın rengini açan birisi olarak kaş rengimi açmak istiyorum
Sizler gebelikte kaçıncı ayınızda böyle bir işlem uyguladınız aranızda açan varsa merak ediyorum 3. Aydan sonra açsak bir şey olur mu tüy sarartıcıyla garip hissediyorum 15-20 sn zaten bir işlem