Kaygilikadin Ben de aynı zamandayım ve reddettim. Doktor reddettiğime dair bir kağıt imzalattı o kadar.
Sizinle aynı düşünüyorum. Boşuna 7 ayı azap içinde geçirmeye gerek yok. Mevla’mın verdiğine kıyamayacağımıza göre… Allah hepimize sağlıklı, tastamam, hayırlı bebekler nasip etsin. 🤲🏻🤲🏻