PPrensannesiiiii Karumrysa geçmiş olsun öncelikle korkutmayin Dr a görünün bence Yanlız neden örnek verirken nimete benzettiniz ?
EceMavi Ben de 6 haftalik oldum. Ama gecen hafta daha cok sikayetim vardi. En büyük sikayet. Siskinlik ve gaz. Bulantı yok cok şükür
EsmaYB Merhaba ben 6+2 deyim geçen haftalar gibi sık olmasa da bıçak kesiği gibi ağrılarım oluyor ara ara. Çok şükür bulantım yok. Bugün kalp atışını da duyduk biraz rahatladım
Karumrysa PPrensannesiiiii internette o tabir kullanıldığı için kullandım yanlış anlaşıldığı için kusura bakmayın
Karumrysa 8143 teşekkür ederim ben de öyle düşündüm inşallah bişey yoktur pazartesi randevumuz var bakalım inşallah
EsmaYB Karumrysa 5+6 dıydı son regl başlama tarihine göre ve duyacağımızı çok düşünmüyordum ama boyunu ölçtüğünde 6+2 dedi doktor ve kalp atışını duyduk dün gitmiştik doktora