Merhaba hanımlar 🌸 İstanbul Anadolu yakasında temizlik için haftalık ya da aylık ne kadar ödeme yapıyorsunuz? Benimki 2 haftada 1 geliyor, evim 2+1 90m2, bir büyük balkon, bir kapalı balkon (kiler), bir de küçük balkon var, oğlumun odası komple halı, dip-köşe dolap üstü altı, balkonlar vs hepsini yapıyor kiler de ya da başka yerde düzenlenecek yerler varsa hemen el atıyor, bi gelişinde camları siliyorsa diğer gelişinde ütü yapıyor ya da başka iş varsa onu yapıyor vs inanılmaz da temiz birisi ama bu aralar etrafımda daha uyguna gelenler duyuyorum ben her gelişinde 2500 veriyorum çok mu az mı bilemedim açıkçası sizler kaç m2 ne kadar ödüyorsunuz merak ettim 🌸🌸