Masalseyhan Kizlar adete 4-5 gun var ovulasyon boyle cikti. Yumurtlamadan 9 gün gecti. 2 gun once kanda negatif ti. Acaba yerlesmismidir. 
Mariam2 Masalseyhan gebelik testi yap az. Once de bı post gördüm ve 2 ncı kez pik çıktı ovulasyon da hamile çıktı bı bak sende
lnbahar Masalseyhan kuzum umutlandırmak istemem ama ben de böyle öğrendim yumurtlamadan sonraki 10. Günde yaptım aşırı silik pozitif gördüm🥹🩵
Masalseyhan lnbahar Mariam2 insallah ya 3 haziranda pik gormustum. 2 gun oncede kanda negatf gormustum .