3 yaşına 3 ay var oğlumun bende 39+0ım şuan, geberdim diyebilirim kısaca bu gebeliğimde 😂
Ekran hala asla göstermiyorum sadece aşırı iştahsızsa yemek yerken bakıyor o da 10 dk. Onun dışında mahvolaraktan bugünlere geldik bakalım inşallah sonrası güzel geçer 🤲🏻