Kızlar ablam hamile 5 kez düşük yaptı öncesinde. bu duruyor diye seviniyorduk kan sulandırıcı kullanıyor. 20haftada tansiyon düşük nabzı çok yüksek çocukta doğum kanalına girmiş yatış verdiler. Başına böyle bişey gelen gebeliği devam eden oldu mu nolur iyi şeyler duymaya ihtiyacım var