Evet kızlar sonunda doğurdum darısı tüm bekleyenlere hayırlısıyla (15 gün oldu)
39+6 günlük doğuma girdim
Kontrolüm vardı mayısın 27’sinde doktorum yatışını yapmamız gerekiyor dedi çünkü bebeğim 36 haftalık görünüyordu gelişimi neredeyse durmuştu ama ben yatış hiçbir şekilde istemiyordum bebeğimin kendi gelmesini istediğimi söyledim ama doktor beklemenin tehlikeli olacağını söyledi doktorum ve perinatoloji doktorunun benimde ortak kararımız yatış oldu hemen eve gittim duşumu aldım üzerime daha rahat giysiler giydim evde beni bekleyecek olan iki evladıma sıkı sıkı sarıldım kokladım tabi bu benim için aşırı zor ve bol ağlamalı bir an oldu saat 18:00′da yatışım oldu vajinadan beyaz ip formunda bı ilaç verdiler (rahim gelistirici diyorlar) sabaha doğru sancılarım başladı aralıklı gidip geliyordu sancım öğle vakti saat 13:00 gibi iyice sıklaştı artık ebe ve hemşireler sürekli sancı odasına gelip açılmamı kontrol ediyorlardı ama bı sorun oluştu sancımın şiddeti arttıkça bebeğimin kalp ritmi düşüyordu çünkü bebeğim 2350 olduğu için sancılar dayanamıyordu tabi ben bunu öğrenince stres yaptım korktum ben stres yaptıkça bebeğimin kalp atışları daha çok düşüyordu o sıra iki serum ve iki defa buhar verdiler sakinleşmem için pek fayda etmiyordu hemşireler doktoru aradı doktor geldi muayene etti beni hemen doğum odasına almalarını söyledi hemşirelere hemen doğum odasına aldılar o sıra daha da çok stres yaptım doğum odasında nstye bağladılar saat 14:10 orda da buhar verdiler ebe geldi bu hasta için ameliyathane hazır olsun bebeğin kalp atışları biraz daha düşerse acil sezeryana alacağız dedi ben daha çok tedirgin oldum çünkü normal doğurmak istiyordum Allah hemşireden ve ebeden razı olsun doğumum kolay olsun diye ellerinden geleni yaptılar çok af edersiniz o an hem idrar torbasını hemde bağırsakları boşalttılar sonra kas gevşetici iğne vurdular artık doğum başladı ıkınmamı söylediler ben ikindikca sanki boşuna akınıyormusum gibi his ediyordum ebe yardımcı oldu ikinmam gerektiği yerde ıkınmamı söyledi ben ikindigim anlarda hâlâ nstye bağlıydım çünkü bir yandan da bebeğin kalbini takip ediyorlardı sonra zaten bebeğin kafasının gördükten sonra çıkardılar 4 defa ıkındım ve sonunda minik mucizem doğdu çok şükür yırtık kesi dikiş olmadı doğumum güzel oldu ama stres yapma saydım daha da güzel olurdu şükürler olsun bebeğim küvöze girmedi solunumda sıkıntı olmadı benimle beraber kucağımda doğum odasından çıktık
Uzun oldu hakkınızı helal edin sormak istedikleriniz varsa buyrun kızlar 🤱🏻🤱🏻🥰