4cocuklumommy Çok sevindim adınıza 🫶🏻
7,8 yıl kullandıktan sonra (son zamanlar günde 1 paket bitiyordu hatta)bende bıraktım 2 yıl olacak neredeyse 🫠 Hayatımdaki en doğru şeydi cidden sigarayı bırakmak.
Her sabah uyandığımda hastayım sanıyordum boğazlarım şiş, balgam sorunu,tıkanıklık. Meğersem hasta değilmişim hiç… sigaranın etkenleriymiş… kullandıgım zamanlar hic öyle gelmiyordu ahshsh hastayım diye avutuyordum kendimi.
Tüm isteyen herkes bırakırr hemencecik inşallah… 🫶🏻🫶🏻🫶🏻