Kızlar selam 18+3 tek yumurta ikizlerine hamileyim. Aralarında zar var ve doktor birisi diğerinden daha kilolu diğerinin gelişimi geride dedi yaklaşık 2 hafta kadar. Eğer fark açılırsa zar lazerle yakılacak denildi sizin başınıza böyle bişey geldi mi ? Süreç nasıl ilerliyor