Sata göre 39+5 iz bugün çatı muayenesi yapıldı hiç açıklık yok baş geliş ama kanala girmemiş bebek ve doktor ölçümüne göre 37+4 çok üzüldüm büyütemedim galiba doktor da istersen 1 hafta bekleyelim istersen pazartesi sezeryan alayım dedi siz olsanız ne yapardınız