Aysun84 Bizimde her şeyimize bakıldı bende hiçbir sorun çıkmadı eşimde hız problemi vardı doktor da takviye yazdı ama kullanmadık henüz bu değerlerle de bilmiyorum ne kadar kolay hamile kalınır hep istiyordum ki hiç uğraşmadan gebelik haberini alayım ama nasip değilmiş bu da bizim sınavımızmış buna şükür hep diyorum Allah’ım alnımıza yazdıysa ha bugün değil yarın elbet olur sadece sabret bekle diyorum kendi kendime ama malesef hepimiz insanız yeri geliyor tükendiğimizi hissediyoruz. Bir şekilde ayaktayız Rabbim gönlünüze ferahlık versin inşallah. 🧡