Pinarrerdm 38+6 haftamdayım sancı yok belirti yok. Bebeğim çok kilo almıyorum 2800 civarında. Normali beklemek istiyorum ama doktorum sanki alalım gibisinden konuşuyor. Sezeryan yanlısı biraz. Ama daha ortada bir şey yok beklemediğim değil mi
Pinarrerdm Pinarrerdm 2 taraflı çentik olduğu için kan sulandırıcı içiyordum beslenmesi için 2 aydır da içmiyorum. Kilo ondan kaynaklı olabilir. Ama yavaş ilerliyor biraz üzüldüm
Yenibirannee Pinarrerdm ben 2 doğumumu da 38+5 haftalıkken sezaryan olarak yaptım çok şükür öyle sorun yaşamadım doğumdan sonra direk aldım kucağıma
ShutUp Pinarrerdm doktorun ne diyorsa onu dinle derim ama başka bir doktorunda görüşünü almanı öneririm
Guzelanne56 Pinarrerdm şu an anne karnında tam anlamıyla gelişmeyen bir bebegın var o yüzden en sağlıklısı doğum doktoru dinleyip doğum yapman
Pinarrerdm Guzelanne56 evet herşey normalse sırf 38 hafta oldum diye almanın anlamı yok diye düşünüyorum. Suyu iyi dedi sancı yok dedi e niye sezeryan olayım şimdi
Zulalaydmr Pinarrerdm valla bende 38 oldum hala bir şey yok bence bekle zaten bir problem olsaydı hissederdin doktorunda söylerdi
Mry2020 Pinarrerdm 39 da yani 3-4 gün sonra kilo almamışsa sezeryan olabilirsin aslında doğduktan sonra daha çabuk büyür
Mry2020 Pinarrerdm bekle canım ben de sezeryan olacağım 39+2 de karar verdik inşallah 🙏 öncesi erken gibi geliyor ama bebeğin sağlığı önemli
Pinarrerdm 6hilal_akin1 onlar doğal belirtiler risk yok derken su azalması kordon dolanması vs. gibi şeyleri kastettim . Ama herşey normal ilerliyor