Merhaba arkadaşlar ben deneyimlerimi paylasmak istiyorum siirtte yabancıyım tayinci olarak geldim geçen sene hayat hastanesinde doğum yaptım ilk recep hocaya gittim sürekli siyah beyaz görüyordum bebegi ilgilenmesini cok begenmedim ahmet hocaya gitmeye karar verdim her gitmemde renkli ultrason la bakıyor ve çok güzel ilgileniyor zaten tek ebe varmis yaşlı bilgili hastamede kendisine bir oda acmislar orada kaliyor gece doguma gittim gayet güzel ilerledi doğum ebeyi dinleyin doğum yapacak arkadaşlar ve hastaneden bahsetmem gerekirsen normal dogumda ucret almiyorlar 800 tl odemistk sabah dogum yaptm aksama cikardilar hijyen çok eksik nevresim takimi fln götürün yataklar bozuk oturmak icin kalkmiyor bunlar zorlayici olmustu biraz uzun oldu simdiden hayrli doğumlar olsun 🦋🎀🌼🌿