Kızlar 34+1 im şuan. Doktor suyun az 2 hafta beklerse iyi doğum yaparız dedi sezaryan dedi ilk doğumum normal normal olmaz mi baktim çoğu kişi normal suni alarak doğum yapmış bu durumlarda. Tıp fakultesi birde riskli zorunlu sezaryan olmasına rağmen ücretli dediler