Benim sorunum sağ yumurtalıgımda kist var 8 cm soldada var sağ yumurtalık ile sol birbirne yapışmş doktorda sağ yumurtalık gitmş zaten en azndan solu kurtaralım derdinde ondan dolayıda ameliyat önerdi yoksa menopoza girmek üzeresin dedi 😔😔😔 devlet nasl karşılıyor peki nereye başvurmam gerekiyor