24+2 haftalığım ve plasentanın rahim ağzında değdiğini öğrendik doktorumun bana söylediği doğum esnasında kan gerekebilir yoğun bakım vs aşırı derecede moralim bozuk aynı sorunu yaşayıp plasenta yukarı çıktı mı veya doğum esnasında her hangi bi sorun oldu mu lütfen tecrübelerinizi bekliyorum 😞😞