Kızlar 2 aydir 15 gun kadar reglm gecikiyordu geçen ay da reglm geciktigi icin doktor bana duphaston verdi 7 tane kullandim 13 tane kaldi icinde simdi tekrar reglm gecikiyor 3 gündür gebelik testi yaptim ama bisey cikmadi kullansam bir sıkıntı olur mu gebelik varsa teste çıkmıyorsa falan sorun olur mu düşük vs. Gibi