Ayguns Şuan üç aylık hamileyim bugüne kadar hiç kusma falan olmamıştı üç hafta önce doktorum kan ilacı verdi adı Tardyferon. Son on gündür midemde gaz oluyordu ve sabahları aç karnına bu ilacı içince içim bulanıyordu. İki gündür de ne yesem kusuyorum normal mi ? Acaba ilaçtan mı bu ilacı kullanan var mı? Yada ilaçtan kaynaklanmıyor diyelim üç aydan sonra mide bulantısı kusma şikayeti yaşayan var mı?
Minnosaile Ayguns canım ilaçtan dolayı bana da doktorum verdi bende kusmaya başladım. Sonra şöyle bir çözüm buldum , 1 gün içtim 1 gün içmedim. 1 hafta sonra falan alıştım hergün içiyorum. Hatta doktoruma da böyle yapıyorum dedim hiç içmemekten iyidir dedi 🙂
Berkaytuana Ayguns canım dönem dönem mide bulantısı yaşamak normal ama istersen bi doktoruna sor çünkü ilaçlar bazilarinda mide bulantısı yapıyormus
Gnygns Ayguns benim de midemi bulandiriyordu ilacı değiştirdi şimdi santafer fort kullanıyorum o bulantı yapmadı
Ayguns Minnosaile Berkaytuana Ay sağolun kızlar ya iki gündür çok huzursuzlandım. İlaçtan şüpheleniyordum daha çok zaten ama yine de işte ne bileyim acaba sadece hamilelik kaynaklı da olabilir mi dedim. Bugün ilacı içmedim eğer yine bişey yediğim an da bulantı kusma olursa akşam bi acile gideceğim
hohomoromu Ayguns Canım ilaçtan dolayı olduğunu düşünüyorsan bidaha gittiğin de doktoruna söyle değiştirebilir kan ilacını belki iyi gelir 👍😊
Polo Ayguns iyide başka kan ilaçları var Demekki o ilaç sana dokunuo Başka ilaç iste dr dan Benim ilaç gyno ferro sanol Ve hiç rahatsız etmiyo