Handeaslan39 Cakil ileri ki yaşlarda şişman ve şeker hastalığı olma olasılığı olabiliyor eger diyet yapılmazsa canım..
Mine Cakil en tehlikelisi dikkat edilmezse ani bebek ölümü olabiliyor Allah korusun. Yüksek tansiyon veya gebelik şekeri kalıcı şeker hastalığı olur amnion sıvısı fazlalığı olur bu da erken Doğuma neden olabilir
Elfszgn Handeaslan39 ya benm 160cıkmsyı doktora gttm aclık tokluk sekerime baktı bgun aclık 82 tokluk 100cıkms gayet iyi yani kafam karıstı banada diyet vermsti bu sonuclardan önce 😏
Elfszgn Esraz bende gebelik sekeri cıktı cnkü dger sekerlerm aclık tokluk gayet normal gebelik sekermde braz yuksek cıkms 160dı diyet verdi uygulamaya calsyrm diyelm cnkü ben tatlı asırı tüketiyodm smdi canm ceksede cok cok az yiyorum
Elfszgn Esraz bende gebelik sekeri cıktı cnkü dger sekerlerm aclık tokluk gayet normal gebelik sekermde braz yuksek cıkms 160dı diyet verdi uygulamaya calsyrm diyelm cnkü ben tatlı asırı tüketiyodm smdi canm ceksede cok cok az yiyorum
Nagifa Beslenmeye çok dikkat etmek gerekiyor. Zaten şeker çıkanlara doktor diyet veriyor. Ben şu an suyum fazla diye diyet uygulanıyor henüz sekerim olup olmadığı belli değil.
Elfszgn Nagifa ben en son 28.hftamda gtmstm hersey yolundaydı 32.hftamda gdcem inşallah oyle bsey olmaz aynen beslenmeyle alakalı hamur işi tatlı cok fzla tüketmemek gerekiyo ve beyaz ekmek kesnlkle yemiyorum artk
Nagifa Elfszgn ben hiç tatlı yiyemiyorum eğer şeker çıkmazsa hafta da bir hakkım olacak. Evet tam tahilli veya kepek ye bir öğünde 2 dilim falan.
Elfszgn Nagifa hiç tatlı yemiyosan dikkat ediyosan düzelir canm tabi eger sekerden fazlaysa suyun cnkü Allah korusun erken doğuma bile yol acıyo
Nagifa Elfszgn hiç yemiyorum ama duzelmedi bakalım inşallah öyle bisey olmaz. Dua edin benim içind e.
Elfszgn Nagifa okadarda degl hamileyz sonucta doktorda dedi hamilesn hftda birde olsa ye dedi inşallah canm ederim