mehmel54 Merhabalar güzel hanımlarrr 3 senenin ardından tekrardan geldiim 3 buçuk yaşında kızım var abla oluyor sevincimi sizlerle paylaşmak istediim🥰
Scelikler mehmel54 tebrik ederim bende tekrardan katildm buraya bugün sadece sohbet amaçlı kullanacagm sağlıkla gelsin minik
mehmel54 Edum çok teşekkürlerr sizde sağlıkla kucağınıza alınn çok duygusal bir süreçteyim ya korku heyecan karıştı 🥲🥰
Edum mehmel54 bende de öyle bazen nasıl olacak diye düşüncelere kapılıyorum ama zaman güzel şeyler gösterecek inşallah 🙃
mehmel54 mervemurat16 adetim 21 gün gecikmişti 4 aydır gecikiyordu hiç ihtimal vermemiştim öylesine test yapayım dedim çift çizgi net çıktı kan vermedim direk ultrasonda muayene oldum 😊