Oz_bebek9396 Hamile olmadan önce çok minik ve beyazlardı ve görünmüyorlardı vee azlardı. Hamile olduktan sonra büyümeye renkleri jahveye ve çoğalmaya başladı. Boynumda sağında solunda. Benzer şeyi yaşayan var mı ya da bilgisi olan
xEndless Oz_bebek9396 Benim de hiç yoktu hamileliğimde çıktı boynumda 2-3 tane İlk haftalarda da bacağımda vardı o geçti kendi kendine boynumdakiler kaldı
Denizj Oz_bebek9396 boynum doldu hafiften büyümeye bile başladılar. Göbek deliğimde bile açık renk çıkmış. Çok can sıkıcı aslında bi cildiyeye görünmek gerekiyor internete bakıncs hormonlardan kaynaklı diyo da. Moral bozuyo ya☹️
Tugraninannesi Oz_bebek9396 ilk hamileliğimden boynumda çok fazla vardı her yeri doluydu doğumdan sonra cildiyeye gittim yaktırdım hepsi 1 hafta içinde pıt pıt döküldü şimdi eser bile yok
Oz_bebek9396 xEndless karın büyüdükçe göbek deliği dışarı çıkıyor orda da 2 tane var yeni mi çıktı görünür olduğu için mi gördüm bilmiyorum randevu almak lazım cildiyeden
Oz_bebek9396 Denizj aynen göbek deliği dışarı çıkınca bende de2 tane var farkettim gitmek lazım bende o şekilde duydum hamilelikte ben leke tarzı şeyler olabiliyormuş acaba sonrasında geçer mi kalıcı mı
Busra1904 Tugraninannesi merhaba nerede oturuyorsunuz hangi hastane doktor yaktı bende randevu bakayım herkes yakmıyor
mardine474 Oz_bebek9396 allahımmm ben 😢 önlemınızı alın cogalıyor. bır bende yokmus demekkı. Benım ılk gebelıgımde oldu ve oglum 4 yasında hala cıkmaya devam edıyor o kadar rahatsız oluyorum kı😥 cıldıyeye gıtmıstım gaz ıle yaktı daha beter ettı bana sadece genetik dedı gonderdı.
Oz_bebek9396 mardine474 yaa çok geçmiş olsun canım sıkıcı bir durum gerçekten o kadar rahatsız edici ki farklı bir görüntüyü kabul etmek
Denizj Oz_bebek9396 doğumdan sonra geçer diyolar ama hiç inancım yok sanki işlem yaptırmak gerekecek gibi🥺
Yaasemin38 Bende de çıktı hamilelikte öncesinde vardı gerçi ama genetik olduğunu düşünmüştüm çünkü babamda da var boyun kısmında demek ki hamileliğin de etkisi varmış yaaa. Bir de yanlışlıkla kopardım yerlerine yenisi geliyo sanki napcaz bilmiyorum 🥲
mardine474 Yaasemin38 ya bılmıyorum bende ciddiye bısey yapmadı hangı bırını yaksın kı göbegımde bıle cıkmaya başladı elını nereye atsam var. Tedavi olan varmı Baska türlü?
Turuncukelebek Oz_bebek9396 bendede öle oldu her yerinde çıkmıştı Dr doğumda gebelik şekeri varmiş et beni olmuş hep demişti şeker yüklemesi yaptırmamıstım bu kez yapıcam