Scelikler Bu sefer hamile değilim 😂burayi özledim yazmak bana iyi geliyor bebiş 1 yaşina gircek hersey yolunda bi okadada stresli sizler napiyorsunuzz
Scelikler Yazmelegi_ hosbulduk canm hayrlisi olsun hakkinda bende büyük konusmak istemiyorum ama gözüm korktu bi daha düşünmüyorum bebiş çok zor ya
Scelikler Yazmelegi_ ay bide ben çok polyanacıyım herseye olumlu bakarm ama bebek meselesine güzel yaklasamiyorm😆
KAANMOMY Yazmelegi_ bizde 4 kız kardeşiz ve anneme bazen niye bi 4 tane daha yapmadın diye kızıyorum😂 ama bu hamlilelikte ne çektim beennn ikincinin lafını açana çemkiriyorum hahahah
Yazmelegi_ Scelikler benim desteğim var annem sagolsun bide iki istiyorum zaten geç olmadan yapalım dedik
Scelikler kalbiminpariltisi vallahi iyi cesaret tebrik ediyorum arkadaşı ne diyelm hayat onun hayati kınama bak başına gelir😂
Yazmelegi_ kalbiminpariltisi sadece kızımda uyku sorunu çektim onun harici yormadi beni bide annem var desteğim ondsn 🌸
Yazmelegi_ KAANMOMY 🤣🤣🤣 benimde riskli geçti doğuma kadar yattım, bulantı kusma neler yaşadım ama yinede doğurmak istiyorum ahahaha cesaret tam geldi