ynzl Ayy cok sevindim, valla ben çok kararsız kaldım ama ne olur ne olmaz kısa kollu da alırım bikaç parça zaten evden çıkarmam anca akşamları o da serin olur bebek icin uzun kollu giydiririm. Sonra da kış gelir yaza kadar uzun kollu 😂😂 idare ederiz bi sekilde inşAllah ya keşke her sey boyle kolay olsa